Tuesday 15 March 2011

saya budak baru belajar !!

pegi sekolah balik sekolah...bosan la rutin harian aku dekat hostel tu...tak pe....lagi bape bulan jew lagi aku akan bebas dri penjara tersayang tu...psst...nk tau cerita tak???sekarang ni aku dah tau spe kawan n spe lawan aku...betol la ckp orang la kn kwan mse kte form 5 tu laa yangakan menjamin spe yang akan menjadi kawan baek kte...aku dah pown mnemui sape yg sekepale ngan aku...lisa...the crazy one...wawa...garang nye but i love her !! rozze...hot stuff..always beside me no matter what...aisyah...i love her tooo....mereka ni la yg phm dengan prangaia aku ni...aku gedik sgt pown dorunk tak kesah...nk cite psl laky ngan dorunk??? no hal la....they keep my own secret...thts y la alu caye kat dorunk...kawan...thnx 4 being my fwen...i hope our friendship never end...I LOVE U ALL !!

2 comments: