Thursday, 2 June 2011

Bila mau kurus ni??


argh!
tension akudenga!
im proud to be who i am.
so? let me like this laa..
busy body. stupid.

Friday, 18 March 2011

aku berhenti berharap...

ntah laaa...aku rse cm bodoh jew titlle ni bg aku...but mmg bodoh pown...aku berhenti berharap...yes!!!baek aku bnti dri aku kecewa...mybe aku mmg bukan untuk die...baek aku belaja dri pkir psl die..but...cmne??die always ad dpn mate...korunk msty phm prasaan aku...btol la,,,baek diam jew...yana...be strong dudes!!!

Wednesday, 16 March 2011

ape salah saya??

apa salah ku..
apa salah ibuku..
hidupku di himpit pilu...
hehe...tu langsung tak de kne mngena...

i nk story la kn...
i tak tau npe i slalu kne bahan je kat skola..
i ramai enemies...but...
i nk kwan ngan sume org...
so,,,pleez accept me as your fren...
wloupown i prefect...
tp i tak perfect spt yg disangka...

oke???

Tuesday, 15 March 2011

orang macam ni pon adew kew???

assalamualaikum wat user blogger...aku nk becerite ckit pasal...ORANG YANG MEMILIH KAWAN..bg aku la kn...kalaw nk bekawan ni tak perlu la memilih sangat,,,yang tua kew, mude kew, kurus, gemok, putih , gelap sume tu tak penting...asalkn aty iklaz da okey kn...aqu ni bukan la manusia yang perfect,,,sume org tuhan bagi ad kelemahan yg trsendiri...tp tu sume kte tak pnh mntak...yg pnting keiklasan kte bkawan,,,tak kn la yg cntik di pndang yg burok ditolak...its absolutely unfair...wahai org2 yg berkenaan...ingt anda itu menjadi kebatakan org sgt kew untok dijadikan kwan??tak la...anda sama sekali silap...tanpa anda pown kami boleh idop...ingat la,,,bile kaw ssh aku tolong...ble kaw sng , hampeh dowh...haprak....jgn la tlampau mmilih sgt...tak rugi n tak kurang pape pown...idop ini sesungguh nya mmerlukan kawan,,,kawan yg baek akan membawa kte kw jalan yang baek...renung2 kn, dan selamat memikir!!!

saya budak baru belajar !!

pegi sekolah balik sekolah...bosan la rutin harian aku dekat hostel tu...tak pe....lagi bape bulan jew lagi aku akan bebas dri penjara tersayang tu...psst...nk tau cerita tak???sekarang ni aku dah tau spe kawan n spe lawan aku...betol la ckp orang la kn kwan mse kte form 5 tu laa yangakan menjamin spe yang akan menjadi kawan baek kte...aku dah pown mnemui sape yg sekepale ngan aku...lisa...the crazy one...wawa...garang nye but i love her !! rozze...hot stuff..always beside me no matter what...aisyah...i love her tooo....mereka ni la yg phm dengan prangaia aku ni...aku gedik sgt pown dorunk tak kesah...nk cite psl laky ngan dorunk??? no hal la....they keep my own secret...thts y la alu caye kat dorunk...kawan...thnx 4 being my fwen...i hope our friendship never end...I LOVE U ALL !!